Sudio VASA BLÅ review

Sinds de nieuwste Iphone op de markt is, welke geen ingang meer heeft voor gesnoerde oordopjes, zijn veel fabrikanten druk bezig geweest met het ontwikkelen van draadloze oordopjes en koptelefoons. Dit geldt ook voor het nieuwe Zweedse merk Sudio, die de Sudio VASA BLÅ op de markt heeft gebracht. Wanneer je op zoek bent naar een draadloze hoofdtelefoon waarmee je optimaal kunt genieten van je favoriete muziek, zou de Sudio een potentiële winnaar kunnen zijn. In deze Sudio VASA BLÅ review zullen we alle voors en tegens eens goed onder de loep nemen, zodat je een weloverwogen keuze kunt maken voor de eventuele aanschaf van deze Bluetooth draadloze oordopjes.

Sudio VASA BLÅ review:

Plus- en minpunten in één oogopslag

Positief

• De oordopjes zijn draadloos
  • In vele kleuren te verkrijgen
  • Mogelijk om mee te bellen
  • goede kwaliteit van geluid
  • Snellader

Negatief

• De accu hangt aan de snoer van de oordopjes, wat even wennen is

Belangrijkste features

• Accu gaat maar liefst 8 uur mee
  • Snellader die de accu binnen 2 uur oplaad
  • Ingebouwde microfoon
  • Bluetooth verbinding met je telefoon
  • Afstandsbediening om je telefoon te besturen
  • Helder geluid en sterke bass
  • Prijs tijdens review op de site van Sudio is €90,00

Design

koptelefoon sudio vasa bla reviewHet Zweedse merk Sudio brengt hoofdtelefoons met een minimalistische stijl op de markt. De in-ear oordopjes hebben een verfijnde uitstraling door het gepolijste aluminium. De hoofdtelefoons zijn in diverse kleuren te verkrijgen. Zo zijn ze naast de standaard kleuren zwart en wit bijvoorbeeld ook in het blauw en roze te verkrijgen. Dit in combinatie met gouden of rosé kleurige accenten. Deze accenten geven de hoofdtelefoons van Sudio een luxe uitstraling waar iedere design- en muziekliefhebber graag mee gezien wil worden.

Gebruiksgemak en prestaties

De Sudio VASA BLÅ is gemakkelijk via Bluetooth te koppelen aan de Iphone. Door een aantal seconden op een knopje te drukken, vindt de telefoon vanzelf de draadloos oordopjes. Eenmaal aan elkaar gekoppeld kun je met behulp van de bijhorende afstandsbediening onder andere de muziek op de telefoon reguleren. Wanneer je tussendoor gebeld wordt kun je ook met de afstandsbediening de telefoon opnemen. De draadloze oordopjes zijn inclusief microfoon, dus het is mogelijk hier mee te bellen.

koptelefoon sudio vasa bla reviewDe accu die aan het snoer van de draadloze oordopjes hangt gaat maar liefst acht uur mee. Acht uur lang de vrijheid om muziek te luisteren waar je maar wilt. Mocht de accu leeg raken, dan is het mogelijk deze op te laden met de bijhorende snellader. Op je telefoon kun je aan het knipperende rode lichtje zien dat de batterij (bijna) leeg is. Wanneer dit lichtje blauw is, is de accu weer voldoende opgeladen. De snelladet laadt de accu binnen twee uur helemaal op. De accu hangt aan het snoer onder het oor, wat wel even wennen is. In het begin lijken ze iets in de weg te hangen, maar na een paar liedjes ben je dit alweer vergeten.

Welke muziek je ook draait, of wie je ook spreekt aan de telefoon, het geluid is enorm helder en de bass is stevig. Hierdoor kan er van ieder geluid optimaal genoten worden. Door de hoge kwaliteit van het geluid is ieder muziekinstrument in de muziek die je beluisterd goed te onderscheiden. Sudio kan echt een studio kwaliteit aan geluid bieden wat je overal met gemak kan beluisteren.

Moet je de oordopjes van Sudio VASA BLÅ kopen?

Wanneer je net de nieuwste Iphone hebt aangeschaft en op zoek bent naar een draadloze koptelefoon om met groot gebruiksgemak optimaal van je muziek te kunnen genieten, zou je kunnen overwegen de Sudio VASA BLÅ aan te schaffen. De prijs-kwaliteit verhouding, de accuduur en de meegeleverde accessoires maken deze hoofdtelefoon van Sudio tot een goede aankoop. Wil je de hoofdtelefoon van Sudio VASA BLÅ kopen, kijk dan eens op de site van Sudio. Hier kost deze draadloze hoofdtelefoon €90,00 en deze wordt geleverd vanuit Scandinavië. Mocht je vaker aankopen doen op Amazon, dan kun je de Sudio oordopjes daar ook aanschaffen vanuit Engeland. Hier is deze te vinden voor een prijs, omgerekend vanuit Ponden, van €62,38.

Conclusie Sudio VASA BLÅ review

Wij zijn enorm enthousiast over de kwaliteit van het geluid van dit product, maar ook over het design en alle bijgeleverde accessoires. Het nieuwe Zweedse merk Sudio heeft zeker indruk op ons gemaakt. Sudio streeft naar perfectie in design en kwaliteit en dit is duidelijk te zien in dit elegante product. Voor deze prijs en kwaliteit kunnen wij dit product zeker aanraden aan iedere muziek- en gadgetliefhebber.

BluetoothKoptelefoon.com
Logo